sobota, 19 grudnia 2015

Medialnie ;)

Ostatnio jestem zabiegana, zarobiona i zamedialniona (istnieje w ogóle takie słowo? Pewnie istnieje, od kiedy je zapisałam, ha!).

Do napisania recenzji z 10 książek nie umiem się zabrać, choć książki już przeczytane w większości. Głowę zaprząta mi wiele innych rzeczy, problemów, na czele z kotem jadącym na insulinie. Nie oznacza to jednak, że się nie udzielam, o nie! Ci, którzy śledzą moje konto na Instagramie wiedzą, że moje życie czytelnicze nie umarło :) Po prostu trochę zwolniłam tempo przymusowo.

A propos Instagrama - czy widzieliście już wywiad, jakiego udzieliłam Fabryce Dygresji? Jeśli nie, to polecam :) Podobnie jak tekst w gazecie regionalnej, który miał się ukazać DZIŚ, a ku mojemu zaskoczeniu ukazał się w czwartek, w dziale Student. No ale ukazał się, to najważniejsze.


Kolejna dobra wiadomość to kolejny patronat medialny: tym razem "Dziennik pisarza" :)


Idąc za ciosem, chciałabym w najbliższych dniach polecić Wam kilka książek na Święta, nie tylko tych recenzenckich, ale i innych, które udało mi się przeczytać w ostatnim czasie. Mam nadzieję, że mi się to uda... 


Na razie sama mam problem z wyborem książek, które zabiorę do Rodziców na Święta. Help!


To moja podstawowa sterta książek, z której wybieram...


A wy co planujecie na te kilka dni wolnego? :)


1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że w te święta w końcu uda mi się zacząć czytać książki Nesbo :)

    OdpowiedzUsuń