wtorek, 1 lipca 2014

Męska decyzja!

Podjęłam męską decyzję. Zakładam bloga.

O czym będzie? O książkach. Bo książki to całe moje życie, z książkami wiąże się też moje wykształcenie. To moja wielka, wiecznie niespełniona miłość (i niech się nie spełni, bo wtedy będzie KONIEC). Nie znajdziecie tu pompatycznych recenzji opiewających uroki popularnych autorów (choć pewnie czasem się jakimś tytułem czy autorem pozachwycam), bo nigdy nie lubiłam używać górnolotnych słów, a i recenzje zwykle pisywałam krótkie, acz treściwe. Podobno :) Jeśli więc nie satysfakcjonują Was wpisy od serca, proste w swoim przekazie - nie namawiam Was, żebyście marnowali swój cenny czas na mojego bloga. Pewnie znajdziecie milion innych, ciekawszych. Ale tu wyznaje się jedną, konkretną wiarę - nazywa się booklosophy. Filozofia książki.

Bo książka jest dobra na wszystko. A im lepsza książka, tym lepsze samopoczucie i stosunek do świata. A co za tym idzie - wszystko po kolei jest w jakimś stopniu lepsze.

Kiedy byłam mała, natrętna Cyganka stwierdziła, że będę bogata. I wiecie co? Jestem. Bo mam książki, które kocham, a to wyjątkowe bogactwo. Książki to dla mnie świętość.



Mam na imię Karolina, mam prawie 28 lat, jestem nałogową książkoholiczką, kociarą i kobietą, która wciąż szuka sensu w życiu (hmm... Czyżby to były książki? :D) i nie boi się głośno o tym mówić. I właśnie założyłam bloga.

6 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na Twoje następne posty sis <3

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam czekam :) może coś fajnego dla siebie wyhaczę. POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super �� będę tu zaglądać często to ja twoja pierwsza wierna fanka hihi z instagrama majena1986 ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ja również obiecuję zaglądać do Ciebie :)

      Usuń
  4. Tak jak obiecałam na instagramie - będę pilnie śledziła i mam nadzieję, że polecisz jakieś ciekawe lektury :)
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam ;) postaram się tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń